Scenariusze gry w paintball

W Paintball Wiekowo oferujemy różnorodne scenariusze gry, które z pewnością dostarczą Ci niezapomnianych emocji. Każdy z nich został starannie zaprojektowany, aby zapewnić maksymalną zabawę i wyzwanie dla graczy. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym graczem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z paintballem, nasze scenariusze gry dostarczą Ci niezapomnianych wrażeń.

Nasze plany rozgrywek są przygotowane tak, aby zapewnić różnorodność i unikalność każdej gry. Dzięki temu, każda wizyta na naszym polu paintballowym to nowa przygoda. Wszystkie są dostosowane do różnych poziomów umiejętności, co sprawia, że każdy może cieszyć się grą, niezależnie od doświadczenia. Nasz zespół instruktorów jest zawsze gotowy, aby pomóc i doradzić, jak najlepiej wykorzystać każdy scenariusz.

osoba maskująca się

 

ZDOBYCIE FLAGI

Flaga zostaję umieszczona na środku pola. Uczestnicy mają za zadanie zdobyć flagę, a następnie zanieść ją do swojej bazy. Wygrywa ta drużyna, która zrobi to jako pierwsza.

 

ZDOBYCIE FLAGI 2

Flaga, podobnie jak w poprzedniej konkurencji, jest umieszczona na środku pola. Uczestnicy mają za zadanie zdobyć flagę, zanieść ją do swojej bazy, a następnie przenieść ją w wyznaczone wcześniej miejsce. Wygrywa ta drużyna, która zrobi to jako pierwsza.

 

GRA VIP

Gra VIP polega na wyznaczeniu VIP’a oraz dwóch drużyn – ochrony i terrorystów. VIP ma założoną kamizelką kuloodporną, która chroni go przed zabiciem. Jedynym miejscem który powoduje zestrzelenie VIP’a jest strzał w głowę lub inną wyznaczoną przez zawodników część ciała (np. lewa ręka). Ochrona musi przeprowadzić nietkniętego VIP-a na wskazany wcześniej punkt, a terroryści próbują go „zestrzelić” zanim dojdzie do celu. Każdy z uczestników oprócz VIP’a może po zestrzeleniu  uleczyć się w własnej bazie.

 

BOMBA

Jedna z drużyn dostaje „bombę”, którą należy zanieść i zdetonować (bombę detonuje się w momencie oddania w nią strzału) w wyznaczone wcześniej miejsce. Drużyna przeciwna ma za zadanie przechwycenie bomby lub zdetonowanie jej w innym miejscu.

 

POLOWANIE NA CZERWONY PAŹDZIERNIK

Gra działa na zasadzie „wszyscy na jednego, jeden na wszystkich”. Wszyscy gracze to myśliwi, którzy polują na przynętę. Przynęta otrzymuje marker z pełnym magazynkiem (30 kul) i osłonę, myśliwi mają ograniczoną liczbę kulek. Jeśli przynęta przetrwa do momentu wyczerpania kulek przeciwników, wyrywa. Wygrywają myśliwi, jeśli zastrzelą przynętę. Myśliwy, któremu braknie kulek, wypada z gry. Trafienie w osłonę nie liczy się jako ustrzelenie.

 

DWIE FLAGI

Aby zagrać w flagi, gracze muszą podzielić się na 2 zespoły. Każda z nich ma swoją bazę z flagą. Gra polega na odebraniu flagi przeciwnej drużynie i przyniesienie jej do swojego bunkra. Samo przeniesienie flagi wroga nie wystarczy. Jeśli przeciwnicy wykradną flagę drużyny, ta nie wygra, dopóki nie odzyska własnej, nawet jeśli ma flagę drugiej drużyny. Trafiony zawodnik kończy grę, a jeśli niesie flagę, zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany.7. POJEDYNEK – WOJNA SECESYJNA (Zmiana: robią jeden nie trzy kroki do przodu)

 

AKCJA RATUNKOWA

Gra polega na odbiciu zakładnika. Drużyny dzielą się na złą (terroryści) i dobrą (antyterroryści). Drużyna zła porywa zakładnika, a dobra próbuje go odbić. Drużyna antyterrorystów musi w ciągu 10 minut uratować zakładnika, a jeśli im się to nie uda, przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. Do tego czasu nie wolno terrorystom strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany, jeżeli nietknięty powróci do swojej bazy.

 

POLOWANIE NA KAWALERA

Zabawa polega na ubraniu „kawalera” w strój: króliczka, kurczaka, superbohatera lub więźnia. Kawaler  zostaje na polu paintballowym, a reszta uczestników  wchodzi na wieżyczkę strzelniczą, z której oddaję każdy po 5 strzałów w stronę uciekającego kawalera. Uczestnicy dostają kulki gratis od organizatorów. 

 

EGZEKUCJA

Kawaler dostaję ok 60 kul  a reszta uczestników ustawia się w rzędzie pod ścianą w odległości  ok 10m  od kawalera. Na sygnał sędziego kawaler oddaje serię strzałów w kierunków uczestników, aż do momentu skończenia kulek. Kulki uczestnicy dostają od organizatorów GRATIS.